Tým spolupracujících lidí

Získejte dokonalý přehled

Tento nástroj přináší automatický reporting, zrychlení procesů, lepší přehled a koordinaci mezi týmy a odděleními. Propojuje obchodní data v reálném čase, vytváří reporty a a poskytuje spolehlivý základ pro efektivní řízení i strategická rozhodnutí.

Jaký problém řeší

Jaký problém řeší

Nepřehledná evidence a komplikovaný ruční sběr dat pro reporting.

Jak pomáhá

Jak pomáhá

Zjednodušuje evidenci, sbírá a propojuje data v reálném čase.

Přínos pro vás

Přínos pro vás

Omezení rizika lidského faktoru, důležitá data na jednom místě a úspora času díky automatizovanému reportingu.

Funkce
01

Automatický sběr dat

02

Propojení dat v reálném čase

03

Vytváření reportů

04

Bezpečné uložení vašich dat

05

Přístup k datům odkudkoliv

Jak Reporting zavádíme?
01
Konzultace a vhled do vašeho podnikání
Konzultace a vhled do vašeho podnikání
02
Analýza potřeb a návrh řešení
Analýza potřeb a návrh řešení
03
Školení a projektová dokumentace
Školení a projektová dokumentace
04
Spuštění systému
Spuštění systému
Přínosy pro firmu

Přínosy pro firmu

Jaký problém řeší

Rychlejší reporting = zrychlení rozhodovacích procesů

Jak pomáhá

Automatický sběr a zpracování dat = úspora času

Přínos pro vás

Dostupnost informací odkudkoliv = lepší koordinace mezi lidmi a týmy

Přínos pro vás

Centralizované řízení založené na datech = systém namísto chaosu